tirsdag den 1. december 2015

Nisserne i Nissebo - en decemberhistorie i 24 afsnit

Send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com, hvis du ønsker at købe en pdffil til eget brug. Hæftet koster 50 kr.

Jeg har hygget mig med at lave en læs-let/læs-selv decemberhistorie på 24 kapitler til August.

Jeg har selv skrevet, tegnet og farvet. Jeg synes resultatet blev ganske fint, og Augusts kommentar da han fik den gjorde mig da også glad; "tusind tak mor, du kan bare alt". :)

Hver dag indtil jul får i dagens kapitel/side af se her på bloggen. Så kan I måske læse den med/for jeres børn. På mange side er der en lille opgave, noget der skal findes på tegningen. Det er ikke ligefrem svært, men med til at gøre det lidt mere hyggeligt, synes jeg.

Respekter dog copyright - den må ikke printes og bruges andre steder end privat! Skulle I have lyst at bruge den i ex. en klasse, henvend jer da til mig!

OBS! Hæftet er først fotograferet efter August havde set det igennem, hvorfor siderne ikke er helt fine og glatte længere ;-) Men pyt!
God fornøjelse!
Smil fra Mia
 
Forsiden
 



Ordlisten - så kan I tale om de ord, der ikke nødvendigvis er lydrette eller i barnets læse-sprog endnu.
 
 
1. december
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Ej hvor er du bare god :) Sikke en heldig dreng du har.

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Hej Mia. Det ser rigtig fint ud. Er det muligt for børn i 0.klasse at læse denne fine jule historie?

    Vh Alice (Børnehaveklasseleder)

    SvarSlet
  3. Hej Mia
    Hvor er det et flot stykke arbejde, du har lavet. Er det muligt, at jeg må låne bogen til min specialklasse med indskolingsbørn?
    Vh
    Lone

    SvarSlet
  4. Hej Mia :)
    Kunne du tænke dig at dele den fine bog med en 1. klasses lærer? :)

    SvarSlet
  5. Hej Mia
    Super fint - det ville jeg gerne læse med min søn. Hvordan kan jeg komme til det, uden at bryde nogle regler???
    Venligst Diana

    SvarSlet
  6. Den ville jeg elske at læse for dp børnene her i december. Er det muligt at få et print?

    SvarSlet
  7. Hej mia, hvor er den sej...
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at bruge den til min datter, hun vil elske den...

    SvarSlet
  8. Hej Mia.
    Sikke en dejlig lille julehistorie, er det muligt at låne et print? Til glæder for en hele 0 klasse?

    Mvh. Marie.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...