torsdag den 31. marts 2016

En hjælpende hånd

Nu hvor Vibe er blevet så stor, så er det naturligt for mig, at hun er med til de daglige gøremål. Og i og med at hun skal være hjemme til hun er over to år, så er det også en måde for mig, at vise hende hvordan man klarer ting, så hun på sigt også bliver selvstændig nok til at klare ting på hendes niveau selv. Det er også vigtigt for mig, at hun får et godt selvværd og føler sig vigtig herhjemme; at der er brug for hende!

Her "hjælper" hun mig med at vaske og lægge tøj på plads. Nuvel det giver ofte ekstra oprydning for mig, men jeg er sikker på, at det på sigt virker!!


Ha' en dejlig dag!
Smil fra Mia 

1 kommentar:

  1. Tøjvask er også det første mine drenge for alvor har lært at hjælpe med, og de synes især, det er super sjovt at tømme vaskemaskinen. Pt. er Felix på 21 mdr dog lige lovlig ivrig, når vi sorterer det beskidte tøj, jeg kan nærmest ikke nå at følge med i hans blanden-rundt i bunkerne, der ryger snildt en stak rent med eller en rød sok ned til fars skjorter :/

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...