tirsdag den 7. september 2010

At sy en larve? (og Rasmus Klump tapet)

Min kære svigerinde ringede i går, hun skal på rus-tur, og skal ligne en larve. Vi snakkede frem og tilbage om hvordan man kunne gøre, og jeg nåede frem til at tage stykker grøn bomuld og to tynde fleecetæpper og så sy dem sammen for hver 30 cm. For på den måde at få lidt bobleeffekt frem. Så sy det sammen til et rør og lave hul til armene. Derefter sy elefanthue og sætte piperensere med bolde på som følehorn (øh hedder det det...?) - hehe.

Jeg googlede lige nu på kostume larve, og fandt dette billede:

Billedet er lånt her.

MEN - I er jo så kreative herude, så mon nogle af jer andre har en idé?

Kravene er at det skal være billigt at sy og ikke mindst hurtigt at sy!

Smil fra Mia

PS: Jeg byttede mig til det skønneste Rasmus Klump tapet på blogpicnic'en. Jane/Stampe søger noget af det, men har ikke selv en blog - så skriv evt. til mig hvis du har noget du vil af med!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...