fredag den 3. september 2010

Modellervoks med de små

Jeg har længe gerne ville lave hjemmelavet modellervoks med August, men han skulle lige have en alder hvor han ikke spiste det og samtidig synes det var spændende. Og det har han så nu!


I går lavede vi vores egen modellervoks i 3 farver. Kvaliteten er noget bedre end den du køber, super nemt at lave og nå ja så er det jo ustyrsomt billigt at lave selv. Vi havde en super hyggestund med det i går og i morges og der blev rigtig hygget.

Jeg smider lige opskriften herind senere! Det kan virkelig anbefales.

3 kommentarer:

  1. Vil glæde mig til opskriften. Han ser virkelig ud til at nyde det. Dejligt :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det ud til at han hygger sig:)

    I dag er din stofpakken endelig kommet afsted, håber du bliver glad for den!

    Ha en dejlig fredag:)

    SvarSlet
  3. Den opskrift vil jeg også glæde mig til. Det turkise legede min mindste også med i børnehaven forleden. Det var en rigtig lækker konsistens og ikke lige så hårdt som det man kan købe.

    Hvis man skal købe, kan man i tyske netbutikker ofte finde noget uden noget skidt i til få penge.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...