søndag den 26. september 2010

Efterårshue til guldklumpen

Når nu man er for langsom til at få fat i Ullas skønne huer, så må man jo selv ty til Gynther-bogen :)

Jeg har aldrig før lavet sådan en hue, og ærlig talt så er der altså flere steder sjælen kan slippe ud (læs fejl).

Men pyt - den er vildt fed synes jeg, og den passer!

Nå ja... drengen nægter så, som i NÆGTER, at bære den - så et foto af ham i den får I ikke, og ja jeg ved den passer fordi hans far holdt ham men jeg prøvede den på ham ;-)

Er det bare mig eller bør børn på 2 år ikke vente bare nogle år med at få deres egen smag??

Smil fra Mia

2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...