mandag den 6. september 2010

Produktiv morgen

Guldklumpen er igen rask og i vuggestue (kommer man nogensinde af med den dårlige samvittighed over at aflevere de små??).

Jeg har brugt min morgen på at lave sættekasse til Augusts værelse - til hans elskede biler!


Har også fået tapetseret denne opbevarings-kasse-ting til mit "nye" fine krearum.


Og endelig har jeg fået syet endnu et dukkesengetøj til vores lille Niece, som fylder 2 år 6 dage efter August gør :)


Og nå ja... så skal I altså lige se bare de to bedste hylder i mit opryddede skab! Dem med retro/børnestoffer - dem ELSKER jeg! Men jeg passer godt på stoffet, bruger det ikke før jeg ved præcis hvad det skal bruges til :-) Det skønne æble har jeg fået af Julia, og jeg nyder det virkelig! De fine nye Grazielastoffer fik jeg med posten i fredags. Har du nogle i de andre farver - er jeg MEGET interesseret. Bytter med alt du ser her!!

(hm... det ser ikke ud som om jeg har så meget stof, men... de er også fyldt inde bagved
og så har jeg et helt skab mere med andet nyere stof og bomuld, fleece, lærred m.m. ;-)

Kan I have en god dag!
Smil fra Mia

5 kommentarer:

  1. Åh Graziela. Det er altså også virkeligt fine stoffer. De er bare så dyre...

    Sættekassen er blevet fin, håber han bliver glad for den, når han kommer hjem fra vuggestuen. Jeg fik aldrig fat i en af kasserne, desværre.

    Kigger lige forbi, mht. det bytte der :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin sættekasse, den skal han nok blive glad for:)

    Og så sødt dukkesengetøj!
    Og lækre stoffer..

    SvarSlet
  3. Hej. Sikke nogle fine sager :o)
    Jeg har noget af det stof du søger øverst på siden. Stykket er 75 x 100 cm.
    Mvh. Lena

    PS. Du kan evt. maile til mig på lena@grambynet.dk

    SvarSlet
  4. Hej Mia

    Dejligt at følge din blog ;o))

    Hvor er det bare en super fin lille sættekasse.

    Må jeg spørge hvor du har købt den? Er Rasmus Klump billedet fra en bog?

    Skal netop til at indrette 3 børneværelser og min mellemste søn ønsker sig brændende noget med "Klump" ;o))

    Mvh. Jane

    SvarSlet
  5. Hej Jane

    Jeg har købt denne sættekasse i søstrene grene. Ellers har jeg fundet andre jeg har lavet på markeder.

    Rasmus Klump billedet er faktisk tapet, som jeg byttede mig til på blogpicnic'en. Og... jeg kan godt huske hvordan den søde pige så ud, men ak, kan ikke huske hvilken blogger det var der havde det :-(

    Jeg har kun en lille smule, så kan ikke sælge/bytte til dig. Men efterlys det evt. på bloggen!

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...