onsdag den 9. januar 2013

900!

I går rundede jeg 900 faste læsere! Det er jo fuldstændig vildt at det er blevet til så mange!

Jeg blogger ikke helt så meget som jeg har gjort. Det er ikke lysten der mangler, mere tiden og overskuddet. Samtidig har jeg haft mange tanker omkring min blog. Den startede med at være et pusterum i sygdomshelvedet, så blev det mere en kreablog og nu ved jeg egentlig ikke helt hvad det er for en størrelse længere... Men navnet passer jo stadig præcis, det er min verden. Jeg gør det på min måde og ligner ikke alle de andres blogs. Hos mig handler det om det barske liv vi har været igennem med sygdom, arbejdsløshed og den magtesløshed der følger med begge dele, men de handler også om kreativiteten, som jeg ikke kan leve uden, men som jeg heller ikke pt. kan få ført ud i livet. Står i stampe, men i år skal kreativiteten blomstre mere end i 2012! For i år, er det jo VORES ÅR! :))

Kære følgere, tusind tak fordi i gider følge med her i min verden, den er ikke så pusse nusset og ej heller så pæn, men den er ægte! Det er i sandhed Mamma Mias Verden!

Jeg finder på en god giveaway til jer, og hvem ved, måske når jeg 1000 følgere i 2013!

Følg mig her på bloggen eller på instagram, samme navn som her.

Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. Jeg læser i hvert fald med, med glæde. Tillykke med de 900 læsere.

    SvarSlet
  2. 900!
    Det jo helt vildt Mia :)
    Stort tillykke, så når du ud til mange tænker jeg. Her er også rart at læse med.
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Stort stort tillykke Mia, og tusind tak for de fine små kort:-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...