torsdag den 24. januar 2013

Marcipanske Mundgodter

For dem der har fulgt med længe kommer det ikke som en overraskelse, at jeg ELSKER Fastelavn og generelt er helt pjattet med udklædning og fester. Se bare HER og HER.
 
I år falder fastelavn så skørt efter min mening (tsk tsk), for vinterferien gør, at vi ikke er hjemme på dagen! Men... fastelavn skal vi nu alligevel holde, det bliver bare ugen inden og ugen efter!
 
I år skal August enten være den Grønne Ninjago, som jeg syede til ham i julegave eller Jake (fra Jake og Ønskeøens pirater), som vi købte i går. Det er også blevet til en hjemmesyet kongekappe her i forgårs, så ja mulighederne er jo mange.
 
Men August og jeg tog hul på fastelavn den anden dag. Vi havde nemlig modtaget lækkerier fra Odense Marcipan, så der skulle bages lækre fastelavnsboller med marcipan og af resterne lavede vi en stak kransekagehapsere. Så lækkert og nemt at gå til med de nye produkter fra Odense Marcipan.
 
 
 
 
 
Jeg har lavet en lille hyggelig Fastelavns Plakat - den kan I ganske gratis hente og bruge som I lyster.
 
 
Ha' en dejlig dag!
Smil fra Mia
 
 
Godterne fra Odense Marcipan er sponsoreret, men meninger og billeder er mine egne!
 

1 kommentar:

  1. Mums elsker fastelavnsboller! :-)
    Hvis August skal være Jake, så har je en diy på en hæklet poppe lige her: http://pif-paf-puf.blogspot.dk/2012/02/poppe-diy.html?m=1
    Min Sofie var nemlig lizzy sidste år. :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...