søndag den 6. januar 2013

Bord dæk dig

Links til månederne findes under billedet!!

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg elsker at have gæster og elsker især at dække et fint bord. Jeg synes det er super hyggeligt, at gå og finde på idéer og jeg ender ofte med at få de allerbedste idéer i sidste øjeblik.

I 2013 vil jeg på bloggen lave et månedligt indlæg kaldet ”Bord dæk dig”.

Her vil jeg vise et bord, jeg har dækket, frem og give en lille idé videre. Det kan være en lille DIY, et godt fif eller noget helt tredje.

Nogle borde kan være små - andre store, nogle til børn - andre til voksne, nogle kan være hyggelige andre uhyggeligt. Det må året vise! Jeg glæder mig til dette lille indslag, og håber I vil følge med. ”Bord dæk dig” bliver  ikke vist frem en bestemt dag, men når bordet er dækket J

 
 
Smil fra Mia

8 kommentarer:

  1. Jeg vil helt sikkert følge med!
    Jeg er ikke særlig kreativt anlagt når det kommer til den slags, så jeg håber på at få mange gode ideer!

    SvarSlet
  2. har du overvejet at skifte browser?

    SvarSlet
  3. Vi skal have konfirmation her til foråret, så det er en fantastisk ide du har fået dig med " bord dæk dig "
    Jeg vil helt sikkert følge med, så jeg kan få fine ideer til årets store festdag.

    SvarSlet
  4. Ej Mia, det var da en rigtig sjov og ikke mindst god ide. Det vil jeg glæde mig til at se:-) God søndag.

    SvarSlet
  5. Hej Mia
    Jeg har samme problem på min blog, men med lidt hjælp fra en anden blogger fandt jeg ud af at det virker gennem fx. google Chrome, Moxilla eller firefox.

    Det er selvfølgelig rigtig irriterende at skulle bruge en anden browser, men jeg tænker om det mon er nogle blogger har gjort for at prøve at få folk væk fra explore?
    Hvis ikke må man gå ud fra at det kommer tilbage på et tidspunkt. :)

    Mvh Susan / rosasunivers

    SvarSlet
  6. Ηiyа! Quick ԛuestiοn that's completely off topic. Do you know hoω tо make your site mobile fгiendly?

    My web site lookѕ weird when viewing from my iphone 4.
    I'm trying to find a theme or plugin that might be able
    to correct this isѕue. If you have any recommendations, please share.
    With thanks!

    Here is my web blog ... 7 zip download pl

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...