tirsdag den 1. januar 2013

Et helt nyt år - VORES ÅR!

Endnu et år er gået! Et år der har fyldt gode minder og ny læring i rygsækken. Jeg tænker med blandede følelser frem på år 2013. Aner ikke hvad det byder mig af muligheder, men jeg vælger at tro, at det hele nok skal gå. Men I får nu alligevel lidt tanker...
 
Tænk engang, at det nu i et helt år skal hedde '13. Det har jeg det sådan lidt mærkeligt med. 13... Jeg har det nok bare lidt, som så mange andre også har, at 13 er lig med ulykke og uheld, og for at være helt ærlig, så trænger vi sådan set til det modsatte!
 
Da vi i foråret '12 fandt ud af, at vi skulle have barn i november '12, ja så var lykken gjort. Vi skulle have en lillebror eller lillesøster og begge børn var blevet født i lige år. Lige noget der passede mig... Men sådan skulle det ikke være.
 
Jeg havde et virkelig dejligt job i '12, men jeg vidste at det var på lånt tid, og den tid rindede ud i november '12, så hvad nu? Jeg har pt. et barselsvikariat i sigte, men kun indtil sommerferien. Åh alt den omstilling.
 
Jeg sluttede året af med fødselsdag den 12-12-12 - tænk engang en særlig dato at runde år på. Lige tal er bare noget for mig!
 
MEN... nu hedder det 1. januar 2013, og jeg tog en beslutning i går aftes da himlen var klar og fyldt med det smukkeste fyrværkeri. 2013 bliver vores år! Det gør det!
 
August har været syg i over 3 år nu, men jeg kan mærke, ja jeg er faktisk slet ikke i tvivl om, at han er ved at være rask nu! Det er fuldstændig fantastisk! Jeg ved hans sygdom er kronisk på den måde, at han resten af sit liv vil være mere syg end gennemsnittet, men der kommer mere balance i det. Og gud hvor han dog fortjener lidt mere normalitet på den konto. 2013 bliver hans år! Hans første raske år - det håber jeg virkelig, og jeg tror på det!
 
Jeg håber også 2013 bliver året, hvor vi får en lille baby igen, men det er jeg nok langt fra så sikker på. Tænk det skulle blive så besværligt og omfattende pga. fejlvuderinger fra lægerne, for ja det er jeg sikker på er grunden til, at det gik så galt. Jeg er stadig sur! på de læger, men dybt taknemmelig for de læger, der hjalp mig i sidste ende, så jeg kom igennem med livet i behold.
 
2013 - bliver vores år! ulige tal eller ej - det gør det bare !! Det SKAL det!
 
I går havde vi en virkelig hyggelig nytårsaften sammen med vores forældre. Vi fik tapas, oksemørkbrad, islagkage og kransekage! Mums en lækker menu. Til den festlige aften havde jeg dækket dette bord, som jeg i al beskedenhed var ret tilfreds med. August og jeg havde fundet grene i skoven, tulipanerne stod i gamle båndholdere, lysene var tændt i små trææsker fra Tiger, dugen er et vintagedynebetræk og sammen med dyrene blev det til et lille naturnytårsbord.
 

Vores smukke nye lampe, suk det er jo en klassiker og virkelig smuk i vores køkken, hvor der er loft til kip. De små dyrehoveder er fra Tiger og er simpelthen så søde synes jeg. Og endelig min skønne frække dreng i fuld vigør!


Jeg håber for jer alle, at I får et år fyldt med magi og kærlighed. Håber for jer, at jeres drømme bliver opfyldt. Jeg glæder mig til at blogge videre med jer!

Nytårssmil til jer alle, Mia

8 kommentarer:

  1. Ønsker også dig et godt og lykkebringende nytår

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår til dig og din familie Mia! Jeg tror på at man nogle gange kan fornemme, når et helt særligt år venter! Det kunne jeg, det år jeg blev gravid med min yngste! Held og lykke med det hele :D

    SvarSlet
  3. Håber at 2013 bliver jeres gode år! Krydser finger for at alt sygdom bliver væk!
    De bedste ønsker herfra :-)

    SvarSlet
  4. Kæreste Mia, jeg krydser fingre for at 2013 bliver jeres år!

    faktisk er 13 mit lykketal, måske lidt i trods! Det var altid det nummer jeg havde i skolen, helt tilfældigt efter mit og de andres efternavne, var jeg altså nr. 13 i protokollen og det er nu gået mig meget godt;-)

    Godt nytår:-)

    SvarSlet
  5. Kære Mia,
    Hvor vil jeg sende alle mine ønsker afsted for at du får alle dine ønsker opfyldt for det nye og sprøde år der ligger forude og venter...Og næste gang du tænker at der er noget uheldsagtigt og uhyggeligt over tallet 13, så vend den lige en omgang...jeg har nemlig fødselsdag den 13 - og jeg er egentlig en ret hygsom person med masser af lykke og held og kærlighed i mit liv:-) Så nu har du en glad reference til tallet 13 i stedet for - det BLIR nemlig et skide godt år...jeg kan også mærke det:-)
    Godt nytår til dig og dine - og rigtig smukt bord forøvrigt:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Jeg fik helt tåre i øjnene af at læse dit opslag. Jeg er sikker på at 2013 bliver jeres år!
    Rigtig godt nytår :-)

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker dig virkelig et fantastisk 2013 og efterfølgende år, selvfølgelig. Som du selv siger, så er det jeres tur til noget medgang, og jeg krydser i den grad fingre for, at det bliver snart! :)

    Rigtig godt nytår
    Kh Line

    SvarSlet
  8. Ønsker dig og din familie alt godt i det nye år. 2013 bliver et godt år for jer skal du se. Sender alle gode ønsker og tanker din vej.

    Jeg har det lidt omvendt. 2012 var et skidt år. Så måske der er mere held ved 13 :)

    Kh
    Lise Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...