onsdag den 1. februar 2012

Giveaway i samarbejde med Økologik

I samarbejde med Økologik starter der i dag en lille fin vinterferie giveaway.

Hjemme hos os elsker vi at spille, og August er ved at lære spillereglerne. LilleStorm spillene er perfekte hertil. Simple spil med emner, som børn kan genkende fra deres hverdag. Et kæmpe hit hos os. Derfor er jeg også glad for, at mine læsere nu kan deltage i en giveaway om netop et af disse spil; LilleStorm siger godnat.

Marianne, som er indehaver af netshoppe Økologik fik idéen til shoppen efter endt barsel med første drengebarn. Ideen om at kombinere familieliv og arbejde var perfekt, og ideen om netbutik lå lige for. Som nybagte forældre var de selv stødt på problemerne med at gennemskue "sunde" produkter og arbejdsgange indenfor babyverdenen. Derfor lå det dem stærkt på sinde at konceptet i butikken skulle være økologi - rene varer uden kemi. Her kan du som forældre trygt handle - helt uden at tænke på kemi.



Reglerne for at deltage er:

1 lod for at lægge en kommentar og være fast læser
1 lod for at melde dig til nyhedsbrevet på Økologik's hjemmeside (nederst på siden)
1 lod for at linke til giveawayen på din blog/facebook (brug gerne billedet)

Jeg trækker den heldige vinder den 12/2, og sender spillet dagen efter, så I kan spille spillet i vinterferien.



Dette er et sponsoreret indlæg

34 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med på 1 lod:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Det lyder som en dejligt spil vi gerne vil stifte bekendtskab med herhjemme - 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  3. Skøn give away. Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  4. Lækkert lækkert...
    Jeg nupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod, vi har i forvejen et andet Lille storm spil og tager gerne et mere til samlingen

    SvarSlet
  6. Hvor fint :)
    Vil gerne deltage med 2 lodder..

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 1 lod! Det vil min datter elske!!! :-)

    SvarSlet
  8. Deltager med 2 lodder :-)
    fra;
    cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hej, vi elsker at spille spil her i familien, så jeg vil meget gerne vinde;0)
    Deltager med 3 lodder samt med krydsede tæer og fingre;0)
    mvh Laila

    SvarSlet
  10. 3 til mig :) Det ville være en perfekt forsinket fødselsdagsgave til ældste-yngel, som bliver 3 år d. 9. februar :)

    SvarSlet
  11. Lille Storm er også et hit hos os, så jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  12. Hej Mia

    Jeg vil rigtig gerne deltage med tre lodder - Frederik er også begyndt at synes om at spille spil med os. Så det vil være perfekt at vinde :)

    Pia

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med på to lodder.
    Kh Stine

    SvarSlet
  15. jeg deltager gerne med et lod, og håber jeg vinder, så vil jeg spille med barnebarnet
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  16. Uhh jeg elsker også, at spille spil :)
    Jeg snupper 2 lodder!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Jeg er fast læser = 1 lod
    Jeg linker til min blog http://framettesunivers.blogspot.com/= 2 lod
    Jeg får nyhedsbrev = 3 lod

    4 vidunderlige børnebørn i vinterferien = spil, leg og andet sjov...

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  18. Det lyder som et spændende spil, jeg snupper 1 lod.

    Camilla

    SvarSlet
  19. 3 lodder. Linker herfra og til min facebook, følger dig her og fik så også lige taget mig sammen til at tilmelde mig dit nyhedsbrev

    SvarSlet
  20. 2 lodder til mig, jeg takker og bukker :)

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 3 lodder :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  22. Elsker lillestorm..
    Er med på et lod..

    God weekend.

    SvarSlet
  23. Er helt vild med lille Storm spillene, og det ville da være fantastisk at have et nyt spil til vinterferien. :)

    Så er helt sikkert med på 3 lodder

    kh Marianne

    SvarSlet
  24. Deltager meget gerne med 2 lodder, har desværre ingen blog selv. God weekend.

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage med et lod :)

    SvarSlet
  27. 1 lod til mig:-) Måske jeg er heldig:-)

    SvarSlet
  28. Beder om et enkelt lod. Vi har spillet med Storm der skal i tøjet. Et af favoritterne.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...