mandag den 20. februar 2012

30 års venskab

Lørdag fejrede jeg min bedste venindes 30 års fødselsdag. Det var faktisk også præcis 30 år siden vi mødte hinanden for første gang. Fantastisk. Tænk at have en veninde man har kendt hele livet - ville ikke være det foruden.

Hun fik en rigitig forkælelsespakke med gavekort til frisøren, gavekort til venindefrokost, comwell fodbadesalt og comwell fodcreme, bodyshop produkter, to ansigtsmasker og lidt sjov og ballade.



Derudover lavede jeg kager til desserten. Chokoladekager med chokoladefrosting og hjemmelavede sukkerblomster.

Det var en skøn fest, som gjorde ondt hele søndagen ;)

I dag er jeg så tilbage på jobbet efter en uges ferie - hvorfor går en ferie bare altid så stærkt?

Ha' en skøn aften.

4 kommentarer:

  1. 30 år, det er lang tid... Sådan en ven har jeg også, han er som en storebror - dejligt ;o).

    Lækker gave du har fejret hende med, sådan en kan da kun skabe glæde!

    Håber du får en god start oven på ferien..,

    SvarSlet
  2. Rigtig fin gave du gav hende. Jeg har faktisk også en veninde, jeg har kendt hele livet - hun er født 20 dage før mig og vores mødre var veninder. Den slags venskaber er altså helt særlig på en eller anden måde.

    SvarSlet
  3. Skøn gave - det er dejligt med gode venner. Og kan en fest ikke mærkes dagen efter har man ikke festet igennem ;D

    SvarSlet
  4. Hej Mia.
    Sikke en super fin gave! Det er skønt med skønne veninder der tænker anderledes, og med sådan en gave, slår du flere fluer med et smæk! Rigtig god aften

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...