søndag den 29. juli 2012

Somewhere over the rainbow

Ja jeg er helt bidt af at lave de sjove plakater. Jeg nyder at så mange køber dem, ikke pga. den lille indtjening, men fordi jeg nyder tanken om, at de hænger rundt omkring i Danmark. Flere bruger dem til barselsgaver i en sød ramme har jeg ladet mig fortælle. Go' idé!

Her er den nyeste af sin slags:

Jeg har nogle helt nye med børnemotiver i tankerne, det bliver næste projekt.

Her kan I se et par stykker i ramme fra Ikea, de står i vores stue.



1 kommentar:

  1. Jeg er også vild med dem - og utroligt jeg ikke har handlet hos dig endnu ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...