fredag den 28. september 2012

Ro, ro, ro din båd

Mærkeligt som man kan blive en lille smule (læs meget) lykkelig af at få fingrene i noget retrostof man LÆNGE har sukket efter!

I dag landede dette store pudebetræk i min postkasse og det passer præcis til en kæmpe pude vi har! Det får lov at forblive helt lidt endnu, og så tror jeg der kommer ensfarvet stof på den ene side, så er der et stykke til andet sjov også! Smart :)

Er der nogen der har mere af dette stof, er jeg super interesseret i det!!

Inden længe kommer to veninde og henter mig, så står den på restaurentbesøg og open by Night i byen!

Ha' en skøn aften kære læsere!

Smil fra Mia

3 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...