tirsdag den 11. september 2012

Skal vi redde barnet?

Ja okay, det er jo lige et par dage siden, men dagene flyver altså bare afsted.

Men... For lige over en uge siden var August og jeg ude og samle ind til Red Barnet. Dagen var fyldt med høj sol og blå himmel, og det var bare en super god oplevelse at have sammen.

De første tre huse ville ikke være med, til Augusts store forundring...men det fjerde hus ville gerne være med. De havde en dreng på omkring 7 år vil jeg tro. Da vi gik derfra, sagde August "de ville gerne være med, de var søde", efterfulgt af "men mor, vi reddede jo ikke barnet?"

Hehe - jeg synes det siger så meget om børns logik!

Vi havde en dejlig dag sammen og fik talt en helt masse om hvordan andre børn har det og hvordan August har det. Det stak en smule i hjertet, da August sagde til mig, at han jo heller ikke har det godt! Men det gav en anledning til at tale om, at han da har det godt selvom han nogle gange bliver syg!

For sandheden er, at han faktisk er i bedring! Ja det må man jo ALDRIG sige højt, men nu gør jeg det alligevel. Han har ikke fået pencilin længe og det virker som om, at der er mere styr på astmaen og allergien nu. De sidste tre år har september været et helvede, og selvom vi kun er 11 dage inde i måneden, så føles det som om, at vi i år måske kan nyde hans fødselsdag uden sygdommen hængende over hovedet! Vi krydser fingre for ham!

3 kommentarer:

  1. Dejligt med mor - barn kvalitetstid.
    Håber han er rask til sin fødselsdag.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Dejligt det går bedre med ham, men du har ret efteråret er frygtelig, vi går også og krydser fingre for at Ida klarer sig igennem uden for meget sygdom, hun er nemlig også i bedring, da hun har holdt orlov fra børnehaven sidrn april, og hold da op hvor har hun haft det godt.
    Krydser fingre for at han kan fejre sin Seje Cars fest uden sygdom;9)
    Kh Jane

    SvarSlet
  3. Jeg burde også have været ude og samle, får helt dårlig samvittighed nu.. Men det er jo dejligt at jeg så kan se at der er nogen der har gjort det :) super blog!

    http://bykatinka.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...