fredag den 19. oktober 2012

Ro på-ferie!

Vi har haft den skønneste miniferie til Tyskland. Vi var bare os tre, og det var simpelthen ren og skær familiehygge på højt plan. Vi var samme sted, som vi var i sommers, og det bliver heller ikke sidste gang, at vi kommer der denne gang.



Vejret var helt fantastisk. Lunt og solrigt. Dog var der en dag med mørkeskyer, men de blev ikke til regn, det gav dog drageflyvevejr!

Vi har badet, leget i jungleland, gået strandture, fløjet med drage, leget, grint, prøvet masser af "prop-penge-i"-maskiner og bare slappet af! Utroligt hvad fire dage sammen med dem man elsker kan gøre ved en. Elsker tid sammen!

I aften kommer gode venner til spisning og Disney Sjov hygge! Nyder I ferien??


4 kommentarer:

  1. Lyder super hyggeligt, hvor i Tyskland har I været?

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det lækkert! Afslapning og hygge for alle. Der findes bare ikke noget bedre.

    Ja, jeg er også nysgerrig efter hvor i Tyskland I været? Går nemlig selv med overvejelser om at stikke snuden sydpå engang...

    SvarSlet
  3. Hej piger

    Vi var i weisserhauser strand. Ligger knap 1 1/2 time fra grænsen.

    Jeg har linket og skrevet om det her :

    http://mammamiasverden.blogspot.dk/2012/08/sommer.html

    SvarSlet
  4. Jeg skulle lige til at høre om det ikke var i weisenhausser strand I har holdt ferie. Jeg synes lige jeg kunne kende den lille karussel på hjørnet ved butikkerne ;)

    Det er allertiders ferieparadis. Vi ar snakket om at tage en tur derned igen til foråret. Det kan klart anbefales :)

    Mvh Mette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...