lørdag den 6. oktober 2012

Efterårshygge

Den anden aften, hvor solen stod lavt ind over volden, tog manden min, August og jeg på den skønneste aftentur. Der er noget særligt over efterårets fantastiske farver, og med solen på vej ned stod lyset så smukt. Volden er fyldt med kastanjetræer, og jagten gik ind på alle dem vi kunne finde. De forsvinder hurtigt inde på volden, men vi fik 42 stk og lykken var gjort!

I går lavede August og jeg så en stak kastanjedyr, som alle var en gave til mormor og morfar, hvor August skulle sove i går imens den stod på "kæresteaften" til os firældre! Skønt!

Det blev til en lang giraf, en særlig giraf, en farlig løve, en snoende slange og et edderkoppespind. Utroligt hvor lidt der skal til. August var så stolt og de blev puttet i en kasse og stolt givet til mormor, som "altid er så sød ved mig" (Augusts ord).

I dag har jeg fået en stak timer til at være krea i - SKØNT!

Ha' en dejlig dag!
Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. åhhh, det lyder hyggeligt og fyldt med nærvær på flere planer :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de herlige de kastanjedyr!

    SvarSlet
  3. De pynter så flot hjemme hos mormor, er glad for dem

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...