onsdag den 13. marts 2013

Vinter hos Sylvanian

Det er som om Danmark ikke har forstået, at det altså er FORÅR nu! Jeg mener, der var sne i morges og det var de koldeste dag i 7 år i marts i forgårs... halloooo forår kom nu!

Nå men, Sylvanian Families holder også lidt vinter med udgivelsen af den fine vinter kollektion, så søde. Derudover fejrer de også fødselsdag, og det kommer så os forbrugere til glæde. Det er nemlig nu muligt, at hente et gratis fødselsdagssæt i din nærmeste legetøjsbutik, og samtidig deltage i konkurrencen om et besøg af Chokoladekaninen. Læs meget mere lige HER.


Smil fra Mia

Indlægget er sponsoreret, men ord og meninger er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...