mandag den 19. maj 2014

En frisk (brille) start

Jeg har fået en spændende henvendelse fra ProfilOptik. De tilbød mig et par briller fra deres nye designserie PO by ProfilOptik



Jeg trænger til en frisk start her efter vores store tab, og tænkte at det egentlig ville være en god start med nye briller!

Jeg var i dag nede i butikken her i byen. Det var bare en super god oplevelse! Jeg fik et par linser i, så jeg kunne se noget mens jeg prøvede brillerne. Brillerne er designet af ProfilOptik sammen med en italiensk designer, og er inspireret af New Yorks street style kombineret med skandinavisk minimalisme. Der er ialt 24 modeller i tre forskellige farver.

Jeg prøvede alle modellerne, men denne var klart den bedste til mit ansigt. 


Derefter fik jeg lavet en synsprøve og kunne konstatere at mine bygningsfejl var lidt ændrede og min styrke var faldet. 


Om ti dage får jeg mine nye virkelig fine briller, ih hvor jeg glæder mig!!

Du har nu mulighed for at vinde hele 500 kr til ProfilOptik. Alt du skal gøre, er at deltage i min giveaway på Instagram. Her hedder jeg @mammamiasverden Konkurrencen slutter fredag så kig forbi!


Smil fra Mia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...