torsdag den 15. maj 2014

Rosa Flow

I vores nye lækre soveværelse har vi det über fine Flow tapet fra by Lassen på den ene væg. Det er både roligt, stilrent og fedt design på en og samme tid. Nu har by Lassen lanceret Flow Cushions, der matcher - og hold nu op hvor er de bare fine og pæne!

Jeg har fået denne lækre sag, og synes den er ualmindelig skøn. Kvaliteten er helt i top, og det mærkes tydeligt, at puden er lavet i 100% naturmaterialer. Der er også kælet for detaljerne, eksempelvis er logoet trykt ind i ægte læder og lynlåsen er usynlig.




Jeg havde i forvejen købt et par lækre stoffer, så jeg kan sy nogle puder i samme nuancer. Tror mine nye rosa detaljer vil pynte i stuen sammen med noget af mit kobber. Nu må vi se, energien skal lige være til at indrette :)

Er du også forelsket, så kan puderne og tapetet købes lige HER!

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...