søndag den 23. maj 2010

1 år er gået siden...

jeg var på polterabend!!

Jeg forstår simpelthen ikke hvor tiden er blevet af. På den ene side har den være evindelig lang pga. alt den sygdom min dreng har været igennem, men på den anden side så er det bare gået så stærkt. Siden dengang kan han jo både kravle, gå, snakke... pyha - tiden går bare hurtigere end man kan følge med.

Men min polterabend står som et helt fantastisk sjovt minde. Det var en kæmpe overraskelse den dag jeg skulle afsted, helt uventet. Der var kommet så mange med - helt vidunderligt. Vejret var bedre end man kan drømme om, og udfordringerne helt anderledes end jeg nogensinde havde troet. I korte træk stod den på: motorcykeltur, lerdueskydning, indspilning af en hel cd, mindepakkeleg og dejlig mad og naturligvis eventyrligt selskab. Et skønt skønt minde at have - og gid gid gid dagen kunne være holdt igen i år :-)



Øverste billede - mig lige før jeg skød en fuldtræffer - wehu! Nederste billede - mig da det går op for mig at jeg skal synge helt alene første sang - hihi!

Ha' en skøn pinseaften!

Smil fra Mia

PS. Min dag i dag har været magisk - men den fortæller jeg om i morgen (go' teaser ikke - hihi)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...