torsdag den 20. maj 2010

Solskin i mit liv

I dag kommer vores bedste investering - i hvert fald indtil videre ;-). Det er nemlig vores rengøringsdame... Det er simpelthen så lækkert at få besøg af hende hver torsdag. Love it!

Ellers skal jeg en tur i haven, kartoffelrækkerne trænger til at blive luet :-) Billedet er lidt hygge fra haven, og nissen som til glæde for min dreng (og det modsatte fra min mand) er flyttet ind :-)



Jeg ønsker jer alle en vidunderlig dag.
Mon ikke jeg skriver senere ;-)

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...