mandag den 31. maj 2010

Øv for en nat


August startede med at være forkølet i går, fyldt med snot. Kl. 22 vågnede han så omformet til en lille stakkels søløve. Falsk strubehoste og feber og snot i store mængder. Hader, hader, hader bare falsk strubehoste. Det at han kæmper for at få vejret og bare er så lille og stakkels - det er det værste ved hele det her mbl-mangel (ja altså udover at han generelt er syg hele tiden).

Jeg var oppe uendeligt mange gange i nat med ham.

Men så her til morgen var han i den grad überfresh!! Han var så frisk at jeg nærmest ikke kunne overskue det efter den nat. Han kom glad og umiddelbart frisk i vuggestuen og så henter jeg ham senest 11.30 så han kan sove hjemme - så har jeg lige en mulighed for at få en lur inden.

Knap så friske morgensmil herfra
Mia

2 kommentarer:

  1. Håber han fortsætter med at være lige så frisk resten af dagen :-), og at du når at få hvilet lidt inden du er på igen. Er selv hjemme med sygt barn idag. Knus Joan

    SvarSlet
  2. Åh det er bare ikke sjovt at være hjemme med et sygt barn - det er så synd for de små når de er syge.

    God bedring med dit lille nus.

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...