lørdag den 15. maj 2010

Bryllup - alt det kreative

For snart et år siden blev jeg gift med min vidunderlige mand. Det var den mest fortryllende dag man kan tænke sig. Den vil jeg skrive lidt om senere.

Jeg lavede alt det kreative til brylluppet selv. Og det synes jeg I skal have lov at se :)

Jeg sælger unika designs til min kunder på http://www.uniqrea.dk/ el. på trendsales. Se mere her: http://www.uniqrea.dk/?p=productsList&iCategory=92

Jeg beskriver produkterne senere - først får I lige en teaser :-)














2 kommentarer:

  1. Hej Mia, tak for din kommentar på min blog:)
    Holly stoffet er fra et stofnet, jeg fik på modemesse i Bellacentret for et års tid siden og er desværre ikke noget jeg har set til salg nogen sted. Det var et lille net (A4) og jeg har gået og passet på det, til der lige var det helt rigtig jeg kunne tænke mig at bruge det til. Men absolut en metervare som ville være lige i øjet hvis den blev sat i produktion.
    sikken et kæmpe arbejde du har lagt i dit bryllup, du har haft styr på detaljerne.
    Stine:)

    SvarSlet
  2. Hej Stine

    Tak for beskeden! Og ja - gid det var i produktion :-) Elsker det mærke :)

    Jeg er igang med at opbygge min blog, så der kommer masser af kreative indslag med tiden :)

    Rigtig mange smil
    fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...