mandag den 24. maj 2010

Pinsehygge med min familie

MiniZoo
Søndag formiddag tog min mand og jeg vores lille dreng med i Skærup Minizoo. Vi har købt årskort dertil. Det er den hyggeligste lille zoo med mange dyr og en super legeplads. Det er uden tvivl mest til de helt små, men hertil er det også perfekt - kan klart anbefales.

Da vi kørte hjem faldt August i søvn i bilen (det ligger kun 10 min. fra vores hjem), så han blev puttet over i barnevognen straks vi kom hjem.

Vand og skov
Da han vågnede og havde fået lidt mad og leget lidt, kørte vi en tur til Middelfart, også blot 10 min.'s kørsel fra vores hjem. Vi tog ned til vandet hvor August fik lov at kaste sten i vandet, og havde en fest med det. Jeg fandt nogle sten med hul i - uhh elsker de sten. De hænger i en snor på terrassen, og jeg håber den med tiden bliver rigtig lang :) - vi gik også en tur ind i den nærliggende skov, hvor en pind blev til en hest, og så red August ellers afsted - både på pinden, og på fars ryg :-)

Bøfhus og myssere
Hjemme igen blev det til leg og hygge. Og endelig sluttede vi den dejlige dag af med at køre på Jensens Bøfhus. Det var simpelthen så hyggeligt. Vi havde bestilt bord ved siden af legeområdet, hvor August hyggede. Han nåede at kysse på tre forskellige piger - hihi! Det var en super glad og træt dreng der blev sat i bilen kl. halv syv, og igen faldt i søvn kort efter vi kørte.



Det var en helt vidunderlig-magisk-pinse-familie-dag!!

************************************************
I dag kommer mormor og morfar (endelig) hjem fra ferie og når guldklumpen vågner fra sin middagslur så kommer de herhjem og samler Augusts nye bolig - et skønt lille legehus, han har fået af dem. Og senere på dagen står den på aftensmad og hygge med fætter og kusine inde ved farmor og farfar.



ELSKER min familie HØJT!

Smil fra Mia

2 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn dag:-)

    SvarSlet
  2. Det kan du tro det var og har været i dag også :-)
    God aften til dig Rikke :-)
    Smil herfra

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...