lørdag den 30. april 2011

OG vinderen er ...

TUSIND TAK til moods.dk fordi I ville være med til at sponsorere det super fede Fiskehotel.

Der var 115 kommentarer og 274 lodder - så super flot og fedt med så stor deltagelse og interesse for det lækre fiskehotel.



Random.org trak lod for mig - og vinderen blev...


TROMMEVIRVEL!!!


Nr. 129 !

Bag nr. 129 gemmer sig Trine, som jeg slet ikke kendte til, men som jeg da uden tvivl skal til at følge. Ser ud til at være en spændende blog du har dig!

TILLYKKE Trine! Send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com med din adresse, og så giver jeg den videre til Moods.dk.

1 kommentar:

  1. Tillykke til Trine! Hun vandt også min påske-give away, men jeg har faktisk ikke hørt fra hende, trods kommentar på hendes blog. Skulle du komme i kontakt med hende, så sig til :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...