tirsdag den 12. april 2011

Roen sænker sig - endelig!

For i dag har jeg - endelig - fået et nyt strømstik, så jeg igen kan komme på min pc! Det er altså ikke spor sjovt at starte på nyt job samtidig med at ens pc lukker én ude. Alle mine gode undervisningsideer er jo her!

Jeg har også haft tusind ting jeg ville vise og forælle jer alle!

Jeg starter med disse skønne mælkestribedrenge bukser, som jeg har syet til August. De har tinsoldater på. Jeg var nemlig så heldig, for efterhånden et par måneder siden, at få fingrene i et sengesæt med det. Har du evt. noget er jeg meget interesseret i mere :-)

lidt uskarpe, da modellen ikke havde tid ;-)

Pyhh det er DEJLIGT at være tilbage!

2 kommentarer:

  1. Det er bare det værste når computeren er død. Var gennem det samme i marts. Føj nogle abstinenser man får..:-) Fedt at du er på igen og mega fedt at det køre med jobbet.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Hejsa. Faldt lige over dette indlæg hos dig. Jeg har faktisk sættet med soldaterne i juniorstørrelse til salg på Trendsales. Har ikke nogen bestemt pris - måske kunne vi bytte lidt stof? Kontakt mig på hakri@sol.dk hvis du er interesseret ;o) Mange hilsner Hanne Ps.: er på påskeferie fra i morgen til sidst i næste uge.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...