tirsdag den 21. august 2012

60'er briller søges

I næste uge fylder "min" skole 50 år og i den anledning skal vi holde jubilæumsuge, hvor undervisningen skal være lidt som den var i 1962.

Jeg har lavet fine undervisningshæfter og tror det bliver en super uge, som jeg helt sikkert vil fortælle mere om.

Jeg skal i genbrugen og skaffe lidt tøj, men mangler også briller, som jeg kan tage linser på under, dvs der ikke behøver være glas i.

På billedet her kan I se hvordan brillerne bl.a. Så ud dengang! Mon der sidder nogen derude, der ved hvor jeg kan købe/låne sådanne briller? Eller har en god ide til tøj mm.

Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Fandt faktisk nogle fede i tiger prøv der

    SvarSlet
  2. Mon du kommer til Århus snart? I så fald har det 60'er briller i en butik på Nørre Alle 11 (kan simpelthen ikke huske navnet)
    Den ligger på hjørnet lige op ad guldsmedgade. De har 50% på alt og brillerne koster ca 60 kr. uden styrke.
    mvh Trine

    SvarSlet
  3. Tusind tak I to!! Jeg vil prøve Tiger og se om jeg kan få nogen til at prøve Århus for mig :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...