mandag den 6. juni 2016

Cirkusskolen - Stærk Mandag

dag er det Stærk Mandag! 

Vibe og jeg legede "hvor stor/stærk er Vibe". Altid et hit! Legen blev lidt sjovere, da hun fik en vægtstang at lege med.

[Her skulle der have været en lille video, men kan simpelthen ikke få den sat ind, se den på instagram]

Da Vibe jo ikke er så gammel endnu og heller ikke går, laver jeg også nogle andre cirkuslege, som tilpasses hendes niveau.

I dag fik hun en cirkuskasse med bløde Tuscher i. Helt geniale til de første streger, da der nærmest ikke skal trykkes før de farver.


Vibe syntes, det var vældig spændende! 


Hun fik ikke tegnet særlig meget, men lidt har også ret! Men det var virkelig spændende med de der tuscher! Det må vi snart prøve igen!




Smil fra Mia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...