onsdag den 8. juni 2016

Hæklekursus (inkl. sponsorgave)

Mandag aften afholdt jeg mit første hæklekursus for nybegyndere. Vi var seks piger ialt, og vi startede helt fra bunden!

Jeg havde dækket op til kreahygge i familierummet.




Der var friske røde frugter til at guffe i sig i varmen, men det blev nærmest ikke spist, da deltagerne ikke havde nogle hænder fri.


Vi startede med chokoladekage med hvid chokomousse og jordbær, her fotograferet, da vi havde været igang 😜



Hver deltager fik en goodiebag.


I den var der dagens hækleopgaver, et lille hæklehæfte, et stort nøgle garn, en hæklenål, to mini garnnøgler og en pose med bamsefyld samt lidt godter.



Rito.dk havde sponsoreret det på billedet her. 


Rito.dk er en virkelig herlig netshop, hvis man som mig er vild med garn! og tilbehør til det garn man shopper ;-) Der er ikke mindre end 18 forskellige slags garnkategorier at vælge imellem, så der er virkelig noget for enhver! Om sig selv skriver Rito.dk:

Som garnbutik online arbejder vi efter tre gyldne principper:
  1. Den bedste kundeservice er vigtig hver gang (Se vores Trustpilot-score her).
  2. Vi vil sælge de billigste varer på nettet (Vi har prisgaranti - Læs mere her).
  3. Vareleveringen skal komme inden for den lovede leveringstid.
Jeg oplevede alle tre punkter blev opfyldt! Bestilte en pakke kl. 15.50 en onsdag, næste dag kl. 10. fik jeg en sms, min pakke var ankommet i pakkeshoppen! Virkelig fin service!

Mine kursister fik den fine hæklenål fra Clover af Rito.dk - jeg synes, det er den absolutte bedste man kan hækle med!

Pigerne og jeg skal mødes igen, for der skal nemlig et opfølgningskursus til - det glæder jeg mig allerede til !! Derudover har en del andre spurgt ind til, om jeg afholder flere kurser, det gør jeg ! Efter sommerferien, så hold øje.

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...