søndag den 5. juni 2016

Cirkusskolen!

Vibe og jeg deltager i året Cirkusskole, som Cirkussummarum laver i samarbejde med Muskelsvindfonden. Her er der ud fra mottoet "Det er sjovt, når alle er med" fokus på at alle er ligeværdige, alle kan noget og alle kan have det sjovt, hvis bare man leger med. 

Vi modtog ganske gratis den fineste kasse fyldt med sager til Cirkusugen! Derudover var der inspirationshæfter med idéer til lege og andet - virkelig super flot og ganske gennemført!!


Sådan en temauge er virkelig vigtig, måske især for mig! For når man går hjemme i over to år, så er det altså vigtigt, at ikke alle uger er ens. At der sker noget nyt og anderledes, der giver fornyet energi og sjov i huset.

Vibe er jo kun 13 måneder, så måske kan hun ikke gå på line og være stærk mand, men vi kan sagtens lege cirkus alligevel! Så i denne her uge, vil der hver dag komme er indlæg om dagens Cirkusskole, så følg med - glæder mig til at underholde jer 🎪🎟🎭🔴


Smil fra Mia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...