onsdag den 2. juni 2010

1. juni betyder sommer

...og det var da i den grad sommer her i går! Det var ganske vidunderligt.

Hentede guldklumpen kl. 11.30 og gik ham i søvn. Mens han sov malede jeg det sidste af legehuset (ja ja - for første gang, og kanterne mangler, og jeg kan ikke nå det øverste på taget uden stige og alle umalede lister skal være hvide og og og - men jeg er igang :-).

Da August vågnede gik vi over til min mor - er så heldig at mine dejlige forældre bor 3 vænger væk fra os. Der var dømt sommerhygge i haven, med vandplasken, sandkassehygge, leg med hunden og massere af krammere til mormor :-) (se lige billede 3 - August ligner en der tænker "hvilken vej til stranden?" - hehe)

Vi spiste der og August fik bad, børstet tænder og nattøj på og kl. 18.40 gik vi hjem. Han sov da jeg nåede vores lille hjem og så kunne jeg ellers slappe af ovenpå en skønne dag :)

Sommersmil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...