tirsdag den 8. juni 2010

Der kom en pakke

og den var fra Linda. Der var den fineste tinsoldat-rangle, som jeg har købt af hende - nejj hvor er den skøn. Selvom August er 20 måneder, tog han den straks i hænderne og ranglede løs imens han sagde "neiii" (betyder nej hvor er den fin *ss*). Den er nu tænkt som en gave til en kær veninde der får barn engang i fremtiden eller måske til et kommende barn herhjemme - engang!


Der var også tre stofrester i fra Holly's, Molo og Småfolk. Det er en del af en byttehandel vi har indgået, så jeg sender Laura en pakke med tapet i løbet af ugen.



Tak for det hele Laura og ikke mindst det helt vidunderlige kort :-)

Smil fra Mia

2 kommentarer:

  1. Den soldat er da bare for lækker, kan godt forstå du har købt den.
    Tror jeg vil få Laura til at sælge mig opskriften.

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også super vild med den :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...