tirsdag den 8. juni 2010

Se det smager godt

I går var August til zoneterapi for 2. gang - og det gik bare rigtig godt igen! 2 pakker rosiner og bogen med bondegårdsdyr, så var der helt ro på. Som i at "Augu sove" sætningen kom frem flere gange :-) Lille nus.

Da vi havde hentet far med hjem gik der ikke længe så kom mormor. Og det var gensynsglæde kan I tro. For mormor og morfar har været i Nice i 5 dage. Imens jeg gik i gang med gryderne så hyggede August og mormor i stor stil. August fik mad og kom i bad, så han bare kunne hygge med tilbehør når vi andre skulle spise. Så kom min morfar - og han fik en af de krammere, som vi andre i smug går og drømmer om at August konstant giver os ;-)

Jeg havde lavet Ristaffel - og det elsker jeg bare. Der er masser af lækkert tilbehør og dermed noget til alles smag.

Ristaffel med masser af tilbehør

August er begyndt at sove i sin seng på sit værelse - det var 3. aften i går aftes, og det gik bedre end de to foregående dage - han græd stadig, men jeg blev derinde, og han sov efter en halv time. Det betyder at han sover hele natten (ja okay i nat var jeg liiiige derinde i 5 kvarter, han græd ikke - kun når jeg gik ud ;-) men bedst af alt så sover han helt til mellem 7 og 8 om morgenen - kæmpe forandring fra 4.45 som vi ellers er stået op de sidste par måneder.

Dejlig aften - håber på en dejlig dag også :)

Smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Uhm ristaffel. Det vil jeg snart lave, det er mums.
    August lyder som en skøn dreng. Sød episode hos zone:-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...