lørdag den 26. juni 2010

Frugtposer m.m.

Min internetbutik fylder snart 3 år, og vi har haft stor succes - dejligt.

Specielt de lækre frugtposer ryger afsted, til tider hurtigere end vi kan nå at følge med.
De er alle syet i lækker kvalitetsstof, foeret og har hæklede snore. Der kan komme navn på for en merpris.



Vi laver kun unikke produkter, hvorfor der aldrig er lavet to ens poser, og heller aldrig kommer til det.
Jeg har lavet dette lille vers, som passer så fint til dem:

VI HAR UNIKKE POSER TIL ALT
Her er poser til legetøj og klemmer,
til cykellygter så du dem ej glemmer.
Her er plads til lidt af hvert,
til alt det som du har kært.
Den sunde frugt og madpakken din,
mobil og Ipod forbliver fin.
Til barnets bleer og sutter,
også dets små søde futter.
Bind, børste, nøgler og sminke,
kun 100 kr. – ka’ købes uden at blinke.
Hvis du ønsker at købe en til dig selv, dit barn el. en helt anden, så kan de bestilles her.

Eksempler på poser med navn (se flere her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...