onsdag den 12. januar 2011

Gave til mig og til DIG!!

Uhm i dag kom posten (igen, igen, igen) med en lækker pakke til mig. Men i dag var det den giveaway jeg vandt hos Synne. Det er det skønneste babytæppe med navn, vægt, længde, fødelsdato og en valgfri tekst.


TAK Synne - jeg ELSKER det!

Og piger - jeg har fået lov at give 10% til jer hvis I også vil eje sådan et skønt tæppetil jeres guldklump!
Alt I skal gøre er at gå ind på http://www.babyplaid.info/ og vælge det tæppe, I ønsker jer. OG - så skal I oplyse denne kode: synne-petersen når I handler hos dem. Koden gælder i to uger fra i dag!


2 kommentarer:

  1. Hvor du dog vinder og vinder for tiden, din heldige kartoffel. Virkelig sødt tæppe :-)

    SvarSlet
  2. Sikke da en fint tæppe du har vundet! Ekstra specielt når det har alle detaljer om din søn der:)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...