lørdag den 22. januar 2011

Wellness GIVEAWAY #6 + Wellness - på veninde måden!!

Dagens giveaways er sponsoreret af BIOselect.


Du kan vinde

1 ansigts olie - værdi kr. 200,-

Massageolie til ansigtet med Dictamelia*, som stimulerer hudens liv og tilfører glød og smidighed. En massageolie rig på naturlige og værdifulde olier for hudens sundhed, såsom abrikos*, jojoba*, mandel, perikon og olie fra passionsblomsten som er rig på omega-6; fugter og beroliger belastet og træt ansigtshud. E-vitamin og naturlige planteekstrakter, med øjeblikkeligt opstrammende egenskaber, tilbyder huden ekstra elasticitet og fasthed. Kombinationen af æteriske olier fra yang-ylang**, storkenæb** og appelsin** hjælper til regenerering og opfriskning af huden og giver samtidig en behagelig følelse (30 ml).





Eller disse to produkter



1 Fodcreme - værdi kr. 100,-

Med Dictamelia, musetorn, bønneurt og pebermynte, æteriske olier.


Denne naturlige creme fugter og plejer trætte ben, tørre og sprukne fødder. Dictamelia* fornyer og fugter tør hud mens musetorn*-ekstrakt og naturlig æterisk pebermynteolie** hjælper blodcirkulationen samt forfrisker og beroliger trætte ben. Æterisk olie fra vinterbønneurt** (Kreta/certificeret økologisk selvdyrket) har antibakterielle og afslappende egenskaber (150 ml).




samt 1 Kreta Salve - værdi kr. 150,-

Dictamelia Salve - "Kreta-salven"


Dette produkt er udelukkende baseret på naturen og mange års tradition. Bivoks-salven* har i generationer været brugt som den græske bedstemors mirakelsalve til sår, forbrændinger og hudirritationer. Den har også spillet en rolle i hendes hudpleje til hverdag; hun holdt af at smøre sine hænder og ansigt i denne salve. På trods af sin alder og det hårde arbejde i hjemmet, var hendes hænder og ansigt altid silkebløde.

Hun havde let ved at lave denne mirakelsalve. Hun lagde den rigtige mængde ekstra jomfru-olivenolie og velsorterede dictamoblade i sin yndlingsgryde, som hun brugte til at sylte i, over glødende kul. Efter at have rørt i blandingen hver aften over nogle dage, lod hun den bundfælde sig og sigtede den, indtil den var helt klar. Derefter hældte hun salven over i en helt ren beholder. Dens duft var utrolig. Vi, hos BIOselect®, har besluttet at videregive denne, vores bedstemødres, tidløse tradition ved at lave denne salve og bringe det fantastiske produkt ud til resten af verden. Vi gav denne salve navnet ”Dictamelia*”, som kommer af ordene ’dictamnus’ og ’olivenolie’. Derudover, fordi vi elsker og respekterer naturen, stjæler vi ikke den indenlandske dictamo-plante fra Kretas bjerge, da den spiller en vigtig rolle i økosystemets balance. I stedet dyrker vi dictamo som certificeret økologisk afgrøde. Vi tror på dette produkt, og bringer det til dig med kærlighed!

Reglerne er de samme som altid:
1 lod = skrive en kommentar
2 lodder = være fast læser
3 lodder = linke til denne wellnessuge ved at benytte billedet her:


Dvs. har du først linket en gang med billedet, så gælder det for hele ugen!

Vinderne trækkes i morgen formiddag her på bloggen! Held og lykke og TAK til BIOselect for gaverne!

VINDERNE ER - VINDERNE ER - VINDERNE ER - VINDERNE ER - VINDERNE ER - VINDERNE ER - VINDERNE ER

De heldige vindere i gårsdagens giveaway er:
nr. 45 Fru Hansen, som skrev
Ej, en skøn give away.. hvilke skønne ting - ren forkælelse/nydelse..
Krydser fingre og deltager gerne med 3 lodder:)
Kh. Mette

TILLYKKE Mette, du vinder en valgfri morgenkåbe samt to par hyggesokker fra Minhemmelighed.dk

(du skal lige sende mig til email-adresse – så sender jeg den videre til minhemmelighed.dk – som så kontakter dig)

Og

nr. 40 Jenny Clausen som skrev:
jeg prøver igen med mine 2 lodder er aldrig heldig men måske denne gang?
mvh jenny clausen

TILLYKKE Jenny, du vinder den skønne gavepose fra Bellalys.dk.

Send mig din adresse på mia.soerensen@hotmail.com - så sender jeg fluks de lækre gaver i jeres retning.


*********************************************************************************
(I får lige mit tema indlæg med det samme, da jeg (jo) ikke er hjemme i dag)

Wellness på veninde måden

I dag skal jeg have den optimale veninde-wellness dag. Jeg skal nemlig ud på Comwell Kellers Park, som jeg nævnte i går. Vi skal på spa-dag, min kusine og jeg. Vi starter kl. 9, og så skal vi ellers bare nyde de lækre omgivelser indtil kroppen er ved at gå i opløsning.

Vi har sparet op på en, synes jeg selv, rigtig god måde. Vi har nemlig smidt 20 kr. i en pulje hver gang vi har været ude og løbe i løbet af forår, sommer og efterår. Der er penge til mere end én spa-dag, men vi overvejer at købe lækre produkter derude for de resterende penge. Nu må vi se. Men det har været fedt at løbe mod noget.

Men veninde wellness kan også bestå af en spa-dag derhjemme. Det har jeg før holdt med stor succes. Inviter veninderne over til et let måltid, frugt og skønne drinks. Lav så fodbade, ansigtsmasker, massage (hos os foregår det i vores massagestol), tænd duftslys og afspil dejlig afslappende musik. Billigt og bare super hyggeligt!

Dagens wellness-tip: Lav Wellness kuponer til en wellness dag med veninderne.


24 kommentarer:

  1. Jeg er med igen :-) Skønne med al den wellness!

    SvarSlet
  2. Uhh lækre sager igen - 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også med igen! Wellness er lige mig:-)
    3 lodder herfra

    SvarSlet
  4. Skønne sager - smider 2 lodder - og håber...:-))

    SvarSlet
  5. Lækre sager - jeg snupper 3 lodder :)
    Kh Dorte

    SvarSlet
  6. Endnu engang lækre sager ......Jeg er med igen, 3 lodder til mig :)

    Go' weekend

    /Rikke

    www.rumserik.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg er med igen på tre lodder:)

    SvarSlet
  8. Sikke en god måde at spare op på - den må jeg da lige huske!!!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, så jeg linker lige :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  9. Hej ven..
    Super lækre ting.. er med på 3 lodder..
    Håber du har en fantastisk dag i spa..
    Knus

    SvarSlet
  10. lækre sager

    jeg er med igen med 2 lodder:-)

    mvh jenny

    SvarSlet
  11. Altså det må da prøves.
    Så jeg deltager med 2 lodder.

    Tak for de fine give aways.

    SvarSlet
  12. Ej hvor skønt igen. Tænker at nu MÅ jeg være heldig, så smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  13. Sikke en fed ide med de kuponer - den ide napper jeg da med det samme. Er sikker på jeg har et par veninder, der vil synes godt óm ideen ;0)
    Samtidig smider jeg lige 3 lodder i puljen og krydser fingre..

    SvarSlet
  14. ahh wellness, det kan man altid bruge. ( for man er nok altid lidt i underskud af det;)
    Jeg deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  15. lækker lækker lækker! Tre lodder :)

    SvarSlet
  16. Tror det ville gøre mig godt. 2 lodder til mig.

    kh Laura

    SvarSlet
  17. jeg er med igen på 2 lodder, måske er jeg heldig idag.

    SvarSlet
  18. Min teenagedatter og jeg vil rigtig, rigtig gerne vinde ansigtsolien, så jeg kaster lige et lod ind i kampen og krydsre fingre!
    Mvh HanneM

    SvarSlet
  19. jeg prøver med et enkelt lod

    mvh

    chris

    chrisognensy@sol.dk

    SvarSlet
  20. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  21. et lod min vej

    mvh joan l

    flemmingdensode123@sol.dk

    SvarSlet
  22. Du er så fuld af skønne ideer, lyder som en fantastik ide med at forkæle sig selv på den måde med en veinde ved at lægge penge tilside:-)
    Jeg deltager med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  23. En super skøn ide - som jeg straks kommer i ideskuffen!
    Hermed 2 lodder.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...