onsdag den 19. januar 2011

Premium Beauty og HUSK BLOGTRÆF hos mig!

Premium Beauty har sponsoreret dagens giveaway. Premium Beauty har kun de ypperste produkter, der bl.a. indeholder mudder, mineraler, tang, vand og andre havplanter fra det Døde Hav, som har en forsvars mekanisme meget tæt på den som findes i menneskets hud.


Produkterne:
  • er naturlig baseret, ingen ingredienser som er kemisk baseret og ingen konserveringsmidler
  • indeholder UVA & UVB sol filter beskyttelse (SPF-17);
  • har en mineral blok eller gel som er patenteret til Premier;
  • er specielt formuleret mikro-molekyler til at hjælpe aktive ingredienser i at trænge ind i det dybeste lag af epidermis (det yderste lag af huden);
  • har secret udvundet af unikke aktive ingredienser blandes i en hidtil uset formel, der hjælper med at reparere beskadigede celler;
  • har terapeutiske egenskaber fra aromatiske og æterisker olier;
  • har banebrydende formler, der anvender ingredienser som Hydroxid syrer, grøn te og granatæble ekstrakt;
  • er ikke testet på dyr og miljøvenlige.


Læs meget mere om de toplækre produkter HER.


* * * * * * * * * * *

BLOGTRÆF HOS MIG
Og så lige en opsummering på blogtræf hos mig. Der er desværre 4 der nu har meldt afbud - rigtig øv! Derfor er der LEDIGE PLADSER! Så har du lyst så kom glad til blogtræf hos mig den 30. januar kl. 11 - ? Læs MEGET MERE HER!



Jeg kommer med et ny wellnessindlæg senere i dag - så hæng på! Og husk at deltage i giveawayen her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...