søndag den 23. januar 2011

Tak for en skøn uge

Så synger wellnessugen på det sidste. Det har været så hyggeligt at have besøg af jer allesammen - ialt har der været mere end 2200 besøgende i denne uge, hvilket jeg virkelig er overrasket over! TUSIND TAK fordi I har haft lyst at følge med.


Også TUSIND TAK til de super skønne sponsoerer: Premiumbeauty.dk - Bellalys.dk - BIOselect - Frederiksvilla - Minhemmelighed.dk . I har ialt sponsoreret for kr. 4670,00 kr. - det er simpelthen SÅ flot, og jeg kan love jer, at det er 14 GLADE vindere der i næste uge modtager gaverne!!

Der skal også lyde en STOR TAK til Ulla, Lis og Anette for jeres tankevækkende skønhedsindlæg. Det var så fint med tre vidt forskellige vinkler på et emne, jeg tror vi alle 4 er enige om mest af alt er lig med TID!

Wellness ugens sidste vindere trækkes i morgen tidlig - og så er det endegyldigt slut. Men hvem ved - måske det skal gentages næste år i januar - når vi mest af alt trænger til forkælelse i en mørk tid!


obs. Alle vindere er trukket med random.org - så de skal vel egentlig også have en tak ;-)

4 kommentarer:

  1. Det er da os der takker for dit skønne initiativ. Det har været et super fedt koncept, og jeg vil da allerede nu glæde mig til, at det måske kommer igen næste år.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. hej søde Mia, jeg har inviteret dig til at deltage i en blogleg hos mig, håber du er frisk på at lege med!

    KH Vibeke

    SvarSlet
  3. - og TAK for en helt igennem skøn uge herinde hos dig!
    jeg har nydt at læse med hver eneste dag!
    og så er det jo bare en ekstra bonus, at jeg er en af de 14 heldige vindere :)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  4. Kære Mia (og sponsorer) det har simpelthen været så hyggeligt at være med i denne uges fede Give away her hos dig..

    /Kram Rikke

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...