lørdag den 27. november 2010

I dag skal jeg pynte kager

For i dag skal jeg på cupcake work hos Julia. Og jeg glæder mig! Det gør jeg.

Billedet er lånt hos Julia, håber det er ok?

Nu håber jeg bare at DSB kan køre mig eftersom bilen ikke synes vi skal køre så langt i snestorm! JA det har de lovet i Århus området... Nå jeg må først køres på banegården, så med toget, så med gps på gåben til Julia og det samme retur.... Hvad gør man ikke for en god kage ;-)

Ha' en snerig dag! Og nå ja- sneen er altså også faldet her nu :-)

9 kommentarer:

  1. Rigtig god kage-dag Mia!... Glæder mig til at se billeder af kagerne senere;0)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også helt vildt!
    Og har også droppet bilen - nu håber jeg også bare at Arriva kan klare turen ;-) Og at det er til at kæmpe sig gennem snemasserne i Århus med barnevogn ;-)
    Vi ses!

    SvarSlet
  3. Vi ses snart Louise - jeg tager toget så jeg er i Århus 11.11 hvis alt går vel, så må jeg finde ud til Julia på gåben også :) Måske ses vi på vejen :)

    Og Fru Hygge du kan tro der kommer billeder :O)

    Smil fra Mi

    SvarSlet
  4. Håber du får en god dag!
    Det er superhyggeligt med sådan en pynte kage dag... :D

    SvarSlet
  5. Det så da deilig ut.
    Ha en fin dag med kakene:)

    SvarSlet
  6. Neeej, hvor en fin blog du har lavet dig her. Mammamia - fedt navn. :-) Her vil jeg da kigge ind jævnligt og følge dig og familien lidt.
    Hmmm - kan kun finde ud af at kommentere som anonym.
    "Mødregruppe"Lone

    SvarSlet
  7. .... og det var rigtig hyggeligt.. :-D Tak for idag..

    SvarSlet
  8. Jeg er vel hjemme i varmen :-) Håber du er det samme?
    Tusinde tak for i dag - det var bare så hyggeligt!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...