fredag den 12. november 2010

Posten har været forbi - mange gange

her den sidste tid - og der er flere på vej! Elsker ELSKER pakker!

Jeg har nemlig været så heldig at vinde denne super fine flagranke i Kys en frø's giveaway! Endnu engang MANGE TAK - den er så fin flagranken!


Jeg modtog også den eftersøgte Postmand Per julekalender den anden dag. Det var søde Fru Christensen der havde fået hendes svigermor til at tage en til August. Også MANGE TAK til jer - hvor var det bare sødt. August har fået den hængt op og er så stolt af den - skønt!



Jeg har også modtaget post fra Malika-Rosa. Det var lidt lækre stoffer - uhm jeg er vild med dem.


Trine og jeg har indgået en changeaway og hendes fine pakke kom den anden dag.


Den indeholdt 3 lækre pudebetræk - TAK igen Trine - håber du bliver glad for din pakke :-)


Men jeg har også sendt mange pakker afsted på det sidste. Ja mest i dag, pga. alt den dumme sygdom. Der er giveaways på vej, changeaways på vej og salg fra uniqrea på vej.


Ja i bemærkede jo nok Småfolk gavepapiret - det fik jeg også med posten. I lilla, grøn, rød og brun. Og det er TOPLÆKKERT!


Go' fredag aften!


3 kommentarer:

  1. Sikke en bunke lækre sager!
    Tænk en julekalender kan skabe så stor begejstring :) Men den er jo selvfølgelig også med POSTMAND PER!!!
    Er så glad for, at du er tilfreds med vores byttehandel :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor dejligt at der var nogle der kunne finde Postmand Per julekalenderen, de havde desværre ikke flere tilbage, da jeg var forbi!!

    SvarSlet
  3. Hvor skønne ting du har modtaget. Og det er vel nok dejligt at høre at kalenderen var en succes :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...