fredag den 9. september 2011

GODE nyheder! OG blogtræf!

I går aftes sendte jeg en uopfordret ansøgning afsted, i formiddags kl. 10 havde jeg skusme fået et vikariat!
Jeg er så glad - for ikke nok med at jeg i de næste 6 uger er sikker på at have job, så kunne hun højest sandsynligt tilbyde yderligere et halvt år som minimum - så skønt! Nå ja - og så er det på min gode gamle folkeskole, hvor jeg selv har gået i 11 år! Jeg skal endda have timer med min gamle og utrolig rare matematik/idrætslærer - hvor hyggeligt! Det var lidt som at komme hjem, da jeg trådte ind på lærerværelset!

Om en time skal jer sørme ind på selvsamme skole igen ! For jeg skal nemlig på sytræf/blogtræf derinde - jeg har pakket noget der minder om en mindre flytning - og selvom jeg lige nu tænker stress stress stress, fordi jeg skal starte på jobbet mandag, så glæder jeg mig virkelig til at hygge med blogpigerne!

Så først stod den på 2 timer på min løntilskudsskole, så blev jeg ringet op vedr. vikariatet, derud til samtale og efterfølgende forberedelse med en lærer, så ringe til en anden skole i byen, hvor jeg skulle have været til samtale kl. 12, derefter tilbage til løntilskudsskolen og aflevere nøgler, bøger og sige farvel (min søde kollega dernede begyndte at græde, og tog fat i inspektøren og spurgte hvordan de kunne lade mig gå!), så hjem og hente mine forældres hund, som skal sove her i weekenden. Om 5 min. hente August og så til blogtræf!
Sikke en dag! Men en skøn dag!

11 kommentarer:

  1. Dejligt dejligt for dig! -og sikke nogle skønne nyheder at gå til weekend på! Jeg har selv prøvet at arbejde på den skole jeg selv gik i (dog som pædagog) og det var sjovt at sludre med de "gamle" lærere og samtidig også lidt skræmmende-for så betyder det jo også, at jeg selv er ved at blive "gammel"

    God weekend.og god fornøjelse med blogtræf...

    SvarSlet
  2. Stort tillykke - hvor er det bare dejligt! Og god weekend og blogtræf!

    SvarSlet
  3. Det er da godt nok dejlift for dig... og håber på det 1/2 år ekstra.... rigtig god weekend....

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt for dig. Tillykke. Ha´en dejlig weekend

    SvarSlet
  5. Hej Mia
    Så VAR det dig... Jeg hedder Rikke og er sekretær på skolen. Hi hi - synes du virkede bekendt og spurgte derfor, hvad det var du hed, men ingen klokke ringede, men det gør den så nu :)
    Velkommen til!! Vi glæder os til samarbejdet :)
    Bedste hilsner fra Rikke

    SvarSlet
  6. Dejlige nyheder for dig at starte weekenden på - tillykke :-).
    God weekend og smil retur

    SvarSlet
  7. FEDT - tillykke og held og lykke med det hele :)

    SvarSlet
  8. Skønt skønt for dig. Og måske.... vikariater kan føre meget med sig. Hav et dejigt blogtræf. Øv kan desværre ikke deltage, men næste gang måske :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...