lørdag den 5. november 2011

Kreatid - hvornår?

Tiden flyver afsted, og tiden går med arbejde og familielivet, men hvor blev kreatiden af??

Jeg savner min symaskine men kan alligevel ikke se, hvornår jeg skal få tiden til at sidde ved den...

Nå - men der sker stadig en hel del i mit lille liv.

Klovneri-projektet er så fedt og jeg glæder mig til at startskuddet lyder den 12/11. Der er kommet så mange skønne tilkendegivelser og sørme også presse på - lokalt that is ;) TUSIND tak for alle de søde ord, de varmer!

Der sker også spændende ting med uniQrea, og så er jeg nu (endelig) gået igang med forberedelserne til min fødselsdag!

Kan I have en skøn aften kære læsere!

3 kommentarer:

  1. Samme ønske (kreatid) har jeg også lige postet et indlæg om - God weekend! ;o)

    SvarSlet
  2. I know what you are feeling!!! Har det på nøjagtig samme måde, og også med tid til at blogge nogen gange!! Måske vi skulle lave en kreaklub og mødes en gang i mellem ;o)

    :o) Karina

    SvarSlet
  3. Det er så sejt alt det du gør for de danske hospitalsklovne. Håber det kommer til at lægge landet ned. Du kan sy når du bliver gammel ;) Alt det du sætter i gang glæder så mange så hatten af for dig. Og nej, selvfølgelig skal du ikke vente med at sy til du bliver gammel. Men vent til de har rundet de 30 ;) kh og tak for sidst fra Tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...