mandag den 28. november 2011

Urkompagniet

Jeg har været så heldig, at få to lækre armbåndsure af Urkompagniet. Jeg har i forvejen det smukkeste klassiske ur, som jeg har fået af min kære mand. Men som lærer, så har jeg manglet et ur, der både kan være med i idræt, billedkunst og til de andre almene tavlefag, jeg har. Det fik jeg muligheden for her. Det hvide er peppet op med små sten og det lillae med tal. Jeg synes de er så fine, og jeg glæder mig til at tage dem i brug ude i skolen.



Urkompagniet er en internetshop, som har et hav af lækre ure til salg online. Målet med Urkompagniets webshop har fra første dag været, at give danskerne mulighed for at købe kvalitetsure til attraktive priser, og samtidig tilbyde en shopping oplevelse på internettet, der er nem og ligetil og fremfor alt tryg for forbrugeren.

Jeg kan klart anbefale Urkompagniet til mine læsere!



Dette er et sponsoreret indlæg

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er den hvide dog lækker!

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke lige hvor jeg skal skrive det, så skriver lige her. Hvordan har du lavet den der email service? Jeg kan ikke finde det nogle steder.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...