fredag den 9. marts 2012

Perfekt Picnic

Jeg har været så heldig, at få lov at teste det super fine nye Grand Cru Outdoor sæt fra Rosendahl.

Her i familien ELSKER vi at tage på små picnikture eller bare spise maden i haven. Det er noget helt særligt. Vi bruger, som de fleste andre, Ikeas plastikservice, når vi hygger udendørs. Men jeg synes virkelig, at Rosendahl rammer noget fint med det nye Outdoor sæt. Super charmerende sommerservice perfekt til udendørsservering og perfekte picnicture.



Kig forbi Rosendahl og se alle deres nye lækre varer.




Dette er et sponsoreret indlæg. Meningerne er helt mine egne, men produktet er sponsoreret.

1 kommentar:

  1. Det gør vi også - vi nyder simpelthen at tage afsted - så kan godt forstå du er begejsret - designmæssigt holder det til lidt af hver, også med børn i huset - lidt luksus i hverdagen - noget man vil nyde dag ud og dag ind.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...