søndag den 13. februar 2011

Forberedelser til forårsmarkedet

Så fik jeg taget hul på lidt kreativt igen. Jeg blev slået lidt ud efter "kopi"debatten og alt vores kommunebøvl herhjemme. Men min kære svigermor og jeg har for noget tid siden lavet en køreplan, som vi kan stå inde for, og som er varer vi længe har haft i butikken! Vi har lavet lister - og mange af dem - jeg elsker lister ;-)


Vi har også fået fine nye visitkort og postkort hjem - alle i samme stil som vores nye fine hjemmeside! Vi elsker det hele - og glæder os til at vise det frem til jer i levende live i maj.

I dag har jeg fået klippet en helt masse ud. Nu skal der stryges og så skal det syes sammen til lækre varer.

Jeg har fulgt debatten på facebook, og kan forstå at man nok mest skal regne med at sælge de billige varer, hvorfor vi følger den strategi vi altid gør til markeder. Vi har ca to-fire af de dyre produkter med i hver kategori og derudover nogle små lidt billigere varer. Men jeg synes egentlig det er svært at finde på de billige varer. Vi har altid kørt med varer indenfor leg og bevægelse, som er til at komme til for penge, men de tager faktisk tid at lave, de små projekter.

Nå det bliver spændende at se hvad I andre laver - I får billeder af vores varer, når de er færdige :-)

Kan I have en god søndag!

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se de fine nye varer :-)

    SvarSlet
  2. Virkelig fin hjemmeside, jeg er helt vild med pigesengetøjet;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...