onsdag den 9. februar 2011

Mange tanker - knap så meget krea

Jeg går lidt rundt i en osteklokke i disse dage. Jeg har så mange kreative projekter liggende på mit sybord. De er klippet og klar til at gå i maskinen. Men jeg kan bare ikke komme igang med det.

Alt det rod med kommunen fylder i mig - mere end det burde få lov til! I dag skal vi på sygehuset med August - det fylder også rigtig meget. Det er nemlig første gang vi skal se vores kontaktlæge, og første gang nogen i sygehusvæsenet vil se os uden vi er indlagt. Dét har også været en ulige kamp. Men ... nu skal vi derned, og vi skal høre hvor slemt/godt det står til med vores elskede August.

Jeg bruger tiden på at tænke - ikke være kreativ, selvom jeg udemærket ved, at jeg vil få mere gejst ved sybordet end i tankerne. Jeg håber virkelig at det vender meget snart.

Jeg var et smut forbi en genbrug den anden dag. Der faldt jeg over en masse Briotog, togbaner, broer, færge og mennesker. Jeg måtte bøde en 50'er for det hele - det er da et kup. August havde i forvejen en kasse Brio, men han elsker det og vi har et stykke tid været på jagt efter mere uden det skulle koste en bondegård. Jeg havde samlet et stor bane og lagt et tæppe over det, så da han kom hjem mandag og så det - ja så var han solgt. Vi har ikke leget med andet siden. Det er et kæmpe hit! Skønt!


Jeg fik også 3 meter rød Södahl og et par poser med Byggemand Bob figurer, duplo/legofigurer og en kageopsats, som jeg endda havde ønsket mig :-)

Jeg tror jeg vil gå igang med oprydningen før August skal hentes lidt over elleve.

Kan I have en skøn dag!

7 kommentarer:

  1. Kære Mia det er da klart at tankerne fylder, og du skal jo nok komme efter det kreative. Jeg håber I snart får nogle gode nyheder, så det hele kan vende lidt for jer igen.

    Super kup fra genbrug - jeg tager selv en lille runde her en af dagene.

    Knus og varme tanker fra Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mia,
    jeg håber jeres tur ti sygehuset i dag bliver af den gode slags. Så du kan slappe lidt af med alle tankerne og slippedin kreativitetløs istedenfor.

    Og sikke nogle gode kup du gjorde i genbrug. Og dejlig for dig at se at August blev så glad for det:)

    Knus Siri

    SvarSlet
  3. Sender mange tanker til jer i dag!

    SvarSlet
  4. Åh, jeg kan godt forstå at dit sind er helt fyldt op. Jeg håber det er opløftende nyheder som møder jer.

    Dejligt at August blev så glad for Briobanen - det er virkeligt et scoop du har gjort dig!

    SvarSlet
  5. Hej søde ven..
    Tak for de søde ord på min blog, varmer dejligt..
    Jeg kan godt forstå det hele bare er hårdt lige nu, den behandling i har fået er under alt kritik.
    Men jeg håber alt gik godt i dag med August..
    Tænker meget på jer.
    Stort knus og varme tanker fra Tina

    SvarSlet
  6. Bedste tanker til søde August.

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  7. Søde Mia

    Fordyb dig i tankerne, dine kreative ting løber ingen steder....

    Det er naturligt, at du er ramt på "body, mind and soul". Brug tiden på dig selv og familen.

    Knus og varme tanker
    Gitte

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...