lørdag den 24. december 2011

Glædelig jul allesammen

I går var vi alle tre hos mine forældre sammen med min lillebror. Det er en tradition i min familie, at vi pynter juletræet og spiser risengrød sammen dén dag. I år havde August og jeg været sammen med mine forældre ude og hente juletræet. Vi syntes ikke det var så stort igen, men mit far måtte save 20 cm. af toppen for at stjernen lige præcis kunne være der :) Men det er dog smukt, som det står der !

Juletræet bliver altid pyntet med min morfars gamle julekugler og mine forældres Georg Jensen ornamenter og stjerne. Jeg synes det er smukt, især når det er aften og alle gaverne ligger nedenunder.

I år skal vi holde jul hos min svigerfamilie, så August fik gaven fra onkel og nogle fra mine forældre i går.



Af onkel fik han modellervoks, som vi efterfølgende legede med længe. Han elsker modellervoks, og jeg elsker, at han kan finde ro til at være kreativ indimellem biler og vildbasselege ;-)


Kan I have en rigtig glædelig jul allesammen! Gid den må blive fyldt med magi og kærlighed.

4 kommentarer:

  1. I lige måde :) træet er da kæmpe og rigtig flot!

    SvarSlet
  2. Åh dejlige billeder.
    Vi spiser også risengrød og pynter juletræ hos mine forældre den 23.
    Glædelig jul til jer

    Kh Kristin

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud:-)

    Ønsker også dig og dine en Glædelig Jul.

    Julekram Fra Mig

    SvarSlet
  4. ønsker dig og din familie en dejlig jul :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...