torsdag den 29. december 2011

Tophemmeligt...

er alt det jeg er i gang med... men kun lidt endnu!

Her sker så meget, som jeg slet ikke kan røbe, men jeg kan da godt afsløre, at det er derfor her er lidt stille.

Jeg glæder mig så meget til at tage hul på 2012 - det skal nok blive et spændende år.

Jeg ved jeg har fast job indtil sommerferien, det giver ro i maven, og samtidig mod på at tage de beslutninger, der længe har været undervejs. Altsammen spændende!

I dag er August og jeg alene hjemme, farmanden er til brødrehygge. Så vi hygger med Anders And i tv'et og nyder roen. Det er egentlig skønt med ro efter at der har været gang i den hver eneste dag siden den 22. dec.

Ha' en skøn dag kære Blogland.

mit spæde forsøg på at lave et Bloglandlogo ;-) - more to come

11 kommentarer:

  1. DET lyder spændende!! Glæder mig til at høre mere :D

    SvarSlet
  2. Årh, jeg hader teasere - når jeg ikke selv kommer med dem, altså ;-)

    Men spændende! :-)

    SvarSlet
  3. Ih altså...det bliver da spændende ;-)

    SvarSlet
  4. spændende spændende, du forstår da at vække ens nysgerrige sans :-)

    SvarSlet
  5. Uhh det lyder spændende! Glæder mig til at "se" mere...

    Karen

    SvarSlet
  6. Uha spændende!! Fedt blogland logo.
    Dejligt med en hyggedag i selskab med August og Anders And

    SvarSlet
  7. Super fint logo og det lyder til at du har spændende ting og sager i ærmet

    SvarSlet
  8. Lyder spændende :-) vil glæde mig til det afsløres hvad 2012 har at byde på af gode ting :)

    SvarSlet
  9. Lyder meget spændende:-) jeg har selv store planer i 2012.... glæder mig til at høre om dine.
    Kh Christina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...