mandag den 19. december 2011

Nu' det jul igen...

I skal lige have lidt julestemning her fra huset:

Hjørnet i køkkenet er enkelt men lige i vores stil. Hjertet syede jeg til vores første jul her i huset for 5 år siden. Dagbogen på øverste hylde er fra en genbrugs, købt for flere år siden. Der står noget man skal/kan huske hver dag i december, og jeg er så glad for den. (ja kan godt se at Karoline-billedet skal pudses *ss*).



Sidste år fandt jeg den skønne grønlandske bog om Jul i Bulderby. Den er så skøn, og vi har læst den så mange gange her i december. Juletræet købte vi sidste år, da vi var på veterantogstur. Det kan dreje rundt og spille musik, når man trækker det op. Sammen med bogen synes jeg det er vældig sødt.


De skønne Irma-kravlenisse-piger er ægte retro, og jeg er så glad for at de er i mit eje.


Slutteligt får I lige et billede fra en af de mange hyggestunder her i julen. Disse er fra en dag August havde hans bedste ven Mikkel og hans mor på besøg. Jeg elsker juleplatterne, som jeg har købt gennem flere år. Jeg har flest, hvor årstallet betyder noget men også enkelte helt nye, da de blev sat ned til 50 kr. fordi vores lokale Inspiration lukkede for nogle år siden. Dog har jeg ikke 2008 - som jeg virkelig ønsker mig, da det er Augusts fødselsår. Nå men jeg synes det er så hyggelige til julebesøgende i decembermåned.


3 kommentarer:

  1. Ser hyggeligt ud, er ret vild med den gamle bog.
    Ha`en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle søde ting du har!
    Håber alt er godt hos jer:)

    Knus Siri

    SvarSlet
  3. Rigtig hyggeligt.

    Ha´en dejlig Jule dag.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...